Go to Brand – Expo 2020
Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, które chcą promować swoje marki produktowe na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich i innych krajów Zatoki Perskiej, mogą wziąć udział w kolejnej edycji programu „Go to Brand – Expo 2020”, realizowanej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Dzięki programowi przedsiębiorcy mogą m.in. uczestniczyć w Forum Gospodarczym Polska-ZEA, które jest planowane na 6 grudnia 2021 roku. W budżecie „Go to Brand – Expo 2020” znalazło się 50 mln zł pochodzących ze środków unijnych Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Szanowni Państwo poniżej szczegółowa informacja dotycząca w/w projektu, którą zamieszczamy dzięki naszej Firmie Członkowskiej Funds For Future.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w Projekcie – Funds For Future chętnie pomoże w uzyskaniu dotacji.
Zgodnie z polityką naszej organizacji dla NAZYCH FIRM CZŁONKOWSKICH na hasło Lewiatan – specjalne warunki współpracy.
Poniżej dane kontaktowe.
Program udziału Polski w Światowej Wystawie EXPO w Dubaju
Termin zakończenia naboru: 29 marca 2021 r.
Rodzaje projektów podlegających dofinansowaniu:
Expo w Dubaju zaplanowane jest w okresie od 1 października 2021 do 31 marca 2022. Działania promocyjne poprzedzające EXPO, w trakcie EXPO oraz po jego zakończeniu, takie jak:
- udział w wydarzeniach targowych ( w roli wystawcy lub zwiedzającego),
- misje wyjazdowe i przyjazdowe do krajów Zatoki Perskiej,
- udział w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju
- działania promocyjne (do 15% kosztów), w tym w kanałach elektronicznych (np. na portalach społecznościowych, wyszukiwarkach internetowych, platformach zakupowych itp.).
W ramach projektu, wnioskodawca jest zobowiązany wziąć udział w:
- Polsko – Emirackim Forum Gospodarczym 6.12.2021,
- w przynajmniej jednym wydarzeniu z listy wydarzeń promocyjnych.
Pozostałe aktywności w formie targów i misji może planować dowolnie.
Cel: wzmocnienie kontaktów gospodarczych Polski z ZEA oraz innymi krajami Zatoki Perskiej.
Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów:
- zlokalizowanych w województwie mazowieckim: 15 000 000,00 zł
- zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie: 35 000 000,00 zł
Dla kogo: mikro, małe i średnie firmy.
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu: 1 000 000,00 zł.
Maksymalna wartość dofinansowania projektu: 425 670,00 zł.
Minimalna kwota dofinansowania: bez ograniczeń.
Poziom dofinansowania:
- w przypadku korzystania z pomocy de minimis
- do 60% – dla średniego przedsiębiorcy,
- do 75% – dla małego przedsiębiorcy,
- do 85% – dla mikroprzedsiębiorców.
- w przypadku korzystania z pomocy publicznej (na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego) – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych.
Program nie jest skierowany do firm będących wyłącznie pośrednikami w sprzedaży lub zajmujących się sprzedażą produktów lub usług innych producentów.
Wykaz branż ujętych w konkursie:
- Biotechnologia i farmaceutyka
- Budowa i wykańczanie budowli
- Części samochodowe i lotnicze
- Energetyka, ochrona środowiska
- IT/ICT
- Jachty i łodzie
- Jeździectwo i hodowla koni
- Kosmetyki
- Maszyny i urządzenia
- Meble
- Moda Polska
- Polskie Specjalności Żywnościowe
- Sprzęt medyczny, Usługi prozdrowotne
Zakres wsparcia:
- stoiska na imprezach targowych lub targowo – konferencyjnych
- misje wyjazdowe
- misje przyjazdowe
- dodatkowe działania promocyjne, w tym w kanałach elektronicznych, np. na portalach społecznościach, wyszukiwarkach internetowych, platformach zakupowych itp. (do 15%)
- zakup usługi doradczej (do 5%)
- udział w Polsko – Emirackim Forum Gospodarczym 6.12.2021.
- udział w Polish Games Show.
Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania:
- koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego na targach lub wystawie (pomoc publiczna)
- koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy
- koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych
- koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów
- koszty rezerwacji miejsca wystawowego, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu
- koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie (pomoc de minimis)
- koszty reklamy w mediach targowych
- koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach
- koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej
- koszty informacyjno-promocyjne projektu.
Pozdrawiam
Ewa Florczyk
M: +48 781 338 240
E: ewa@fundsforfuture.pl
Funds For Future
www.fundsforfuture.pl