Jak efektywnie podnosić kompetencje w firmie?

Dolnośląscy Pracodawcy wspólnie z Konfederacją Lewiatan
w ramach Akademii Lewiatana zapraszają na seminarium:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)
– jak efektywnie podnosić kompetencje swoje i pracowników?
4 listopada 2015 r., godz. 11.00-14.00
Warszawa, ul. Zbyszka Cybulskiego 3, Sala Ogrodowa
Szanowni Państwo,
zapraszamy na seminarium, w ramach którego podpowiemy jak podnieść kompetencje właścicieli firm, menedżerów oraz pracowników przy wsparciu środków publicznych, z Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
Standardowe dofinansowanie z KFS wynosi 80%, a w przypadku firm mikro 100%. Na jedną osobę można otrzymać nawet 12 tys. zł na szkolenia, kursy i studia podyplomowe, egzaminy potrzebne do uzyskania dyplomu, badania lekarskie i psychologiczne wymagane do podjęcia kształcenia lub pracy, a nawet na badanie potrzeb szkoleniowych pracodawcy. Wsparcie z funduszu może uzyskać firma mikro, mała, średnia i duża.
Na spotkaniu przedstawimy wybrane aspekty prawne i praktyczne dotyczące rozwoju kompetencji w firmie, przy wykorzystaniu środków KFS. Omówimy procedury, wymagania i sposób wypełniania wymaganych dokumentów oraz podzielimy się doświadczeniami z wykorzystania środków KFS w 2015 r. Zaplanowaliśmy także warsztat, w ramach którego zapoznacie się Państwo z praktyczną procedurą aplikowania o środki KFS. Będą Państwo także mogli wyrazić opinie i zgłosić uwagi, które będą wykorzystane przy wypracowywaniu kształtu KFS na rok 2016.
Seminarium szczególnie polecamy właścicielom firm, menedżerom planującym rozwój kompetencji swoich pracowników, pracownikom działów HR odpowiedzialnych za rozwój kompetencji oraz wszystkim zainteresowanym rozwojem swoich umiejętności.
Akademia Lewiatana jest kierowana do firm zrzeszonych w Konfederacji Lewiatan, ale w tym seminarium udział mogą wziąć również przedstawiciele firm niezrzeszonych w Konfederacji.
Zgłoszenia przyjmujemy do 2 listopada 2015 r.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Udział w seminarium jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy!